28 september 2015

Jeg laver små firkanter !


Mine nye hæklenåle er taget i brug, jeg er super tilfreds med dem for de ligger godt i hånden. Det var et helt tilfælde at jeg fik øje på at de var på udsalg hos Wadils til 275 kr, og formoder at jeg var så heldig at få det sidste sæt da de er fjernet fra hjemmesiden;-)


Firkanterne skal bruges til et tørklæde, jeg plejer ellers altid at lave sjaler, men nu skal det prøves med et tørklæde. Der skal hækles 60 firkanter med 12 farver og jeg vil forsøge ikke at lave to ens.


Det er en garnpakke jeg engang for længe siden har købt på nettet, håber at resultatet bliver godt !

5 kommentarer:

Lydert sagde ...

Det er da noget af et arbejde, du er gået i gang med der; det bliver da helt sikkert super flot

Merete sagde ...

Sikke et arbejde du er igang med og sikke en tålmodighed. Ikke nok med at alle firkanterne skal hækles, men jeg går udfra at de skal hækles sammen

Unknown sagde ...

Please check it out Yahoo password recover help for get any help related to yahoo email problems.

Uldbegavet sagde ...

Der var du lige heldig - det var et godt tilbud.
Firkanterne ser spændende ud - det skal nok blive rigtig godt tror jeg.

Fru Knudsen sagde ...

Det ser spændende ud, godt du fik billige og gode hæklenåle. Håber i havde en skøn eftermiddag i onsdags?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails