22 september 2019

Rygsæk

Min datter ønskede sig en ny rygsæk så det måtte jeg jo lige igang med at sy.


Den er syet af noget meget kraftig velour som jeg havde liggende i gemmerne, mener det er købt på et sytræf for nogle år siden. Jeg havde ikke lige noget mønster til sådan en, så jeg har lavet den som en frugtpose med to snore og nogle D ringe. Der var desværre ikke nok sort bånd, så den anden side blev med lilla. Så må vi se om hun kan lide det ellers må hun vente til jeg får købt noget sort igen.

Jeg elsker at være kreativ sådan en lørdag aften, jeg slapper så dejligt af i mit lille syrum, og en lille opgave er jo altid kært velkommen.

God søndag til jer alle !


1 kommentar:

Janne Jacobsen sagde ...

Den rygsæk minder mig om de adidas-tasker vi havde som gaver til skole-håndbold-stævnet for snart 20 år siden. Min søn har snuppet den ene og jeg er ret overbevist om at den er slidt op. Måske jeg skulle lave nogle, som kan bruges som gaver.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails