28 marts 2021

Orange cardigan som blev en bluse

Nu er den endelig blevet færdig !

Jeg har strikket på denne bluse uden opskrift siden sidste sommer sådan on of. I starten var det min mening at den skulle ende ud som en cardigan, men da den var klar til at klippe op kom jeg i tvivl. Skulle jeg måske bare beholde den som en tunika? Det prøvede jeg, vaskede den og havde den på en gang. Den var bare ikke som jeg havde forventet, den var blevet alt for bred for neden og dryppede i begge sider.


Hvad skulle jeg så gøre med den, jeg trævlede den op til der hvor den skulle være i bredden og stikkede videre uden udtagninger og sluttede med en rib.

Blusen er færdig, blød og skøn lige som jeg gerne ville have den. Garnet er 50% uld og 50% bomuld, kan ikke huske hvor det er købt og den er strikket på p. nr 2,5.
 
Nu vil jeg ønske alle der læser med en rigtig glædelig Påske ! og tak fordi i kiggede forbi min siden.



 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails