03 oktober 2007

Hjælp jeg er blevet tagged !

Jeg er blevet tagged af Joan.

http://www.knitadesign.micorbis.dk

Så kan jeg læse at jeg skal skrive 7 sandheder om mig selv.

1. Jeg er udpræget hjemmemenneske.

2. Jeg kan ikke fordrage brunkål.

3. Jeg har mega svært ved at tage mig sammen til at tabe mig ( men det skal gøres )

4. Jeg er vild med bamser.

5. Jeg elsker at sidde sammen med min mand og hygge !

6. Jeg savner min mor meget, hun er desværre død.

7. Jeg er natte blind.

Så skulle jeg sende videre til 7 andre blogger, men jeg kender ikke rigtig andre som blogger, så jeg vil håbe at de personer som læser min blog vil tage tråden op og lade det rulle videre. Neden under kan du læse hvordan man skal gøre.

1. Link til den, der har tagged dig

2. Fortæl 7 sandheder om dig selv

3. Send videre til 7 andre bloggere

4. Læg en besked i deres blog om, at de er blevet tagged af dig.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails