20 juni 2008

Weekend tur til Jegindø

Det er ikke blevet til så meget blogning her på det sidste, så jeg vil lige fortælle hvad min tid er gået med. Min far fylder 75 år på søndag og i stedet for stor fest har han inviteret hele familien i sommer i Jegind. Sommerhuset er med både pool og spa, det er ikke lige den slags sommerhuse vi kommer mest i, så selv de store unger glæder sig. Jeg skal nok fortælle mere og vise nogle billeder af stedet når vi kommer hjem igen.
Hav nu en dejlig weekend ! Jeg må ind og pakke så jeg får det hele med.

6 kommentarer:

Jane sagde ...

Håber I får en god tur.
Pool og spa, ikke så ringe endda;-)

Tine sagde ...

Rigtig god fornøjelse.
Vi har prøvet det et par gange, med familien.
Det er altid et sikkert hit, også hos de store børn:-)

Lea sagde ...

Jeg ønsker dig tillykke med din far. Hvor mange er i når alle er samlet? Hvor ligger Jegind?
Ønsker dig en rigtigt god weekend.

Lea sagde ...

Kunne du også tænke dig at få nogle valmuefrø??

Helle : sagde ...

Ja tak Lea, det kunne jeg godt tænke mig, kan man gemme dem til næste år ?

Helle : sagde ...

Tak til alle, vi havde en skøn tur:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails