20 marts 2009

Mit topstykke

Endelig er mit topstykke også blevet færdig.
Jeg har brugt 251 g. Super soft fra Marianne Svit. Den er strikket på p nr. 3,5 og et mønster længere end der stod i opskriften. Det har været et rigtig tv strikketøj, for når man først har strikket bærestykket, sker der jo ikke særlig meget.
Jeg vil lige til slut ønske alle i blogland en rigtig god week-end, håber at vi får sol og forår.
Jeg glæder mig utrolig meget til at vores strik-in i Ålborg hos Lene ( Strikkeheksen ), det er jo længe siden jeg sidst har været med.
Posted by Picasa

14 kommentarer:

Lea sagde ...

Tillykke med den, den er flot og sikken en dejlig farve. Kan godt se at det er et langmodig arbejde som kræver et tv.

Anonym sagde ...

hvor er den dog blevet flot...dejligt med strikketøj til tv :-)

nynne sagde ...

Hvor er det en dejlig farve du har valgt tl dit topstykke.
Ville så gerne havde været med i Ålsorg - men det kunne bare let ikke lade sig gøre. Håber i hygger jer - og får snakket.
Vil du hilse alle de andre
Rigtig god weekend igen

Karin Grøn sagde ...

Flot stykke tekstil du der har fået fremstillet. Den er bare smuk både i farve og fawon.
Håber du får en god Strik in hos Lene. Bare det var mig, men jeg nøjes med en tur i haven. God tur.

Samtal från min trädgård sagde ...

Den er jeg også nysgerrig efter at strikke, så det bliver måske sådan en som fölger med hjem i sommer.

Anonym sagde ...

uh hvor er den flot. Jeg er selv igang med den i samme farve, men er gået helt død på det lange stykke. Men nu hvor jeg ser din, så kan jeg godt mærke, at det kribler lidt i fingrene for at få lavet min.
Rigtig god weekend til dig.
HIlsen Charlotte

Irene sagde ...

Den er blevet rigtig flot Helle. Har du den på på søndag ?

Strikkeheksen sagde ...

Hvor ser den skøn ud, Helle, hvis ikke du har den på, må du tage den med. Glæder mig rigtig meget til at se dig igen :-)

Kludemutter sagde ...

Super fin er den ;)
Den bliver du rigtig glad ved,
mine er næsten slidt op.
God weekend !!
Yt.

Gitte sagde ...

Super, super flot - Helle.

Lyder dejligt med rigtig TV-strik - en af min favoritter ;-)

Vi ses snart!!!

Pia sagde ...

Den er blevet flot og flot farve også. God weekend til dig også og god strik- in hos Lene.

Tine sagde ...

Hvor er den bare blevet fin.
En super flot farve!!

Vi ses imorgen :-)

Helle : sagde ...

Tak tak for de pæne ord, nu har I jo set Topstykket. Vi havde en rigtig skøn eftermiddag.

Marlene T. sagde ...

Hov, havde slet ikke set, at du var færdig med dit topstykke. Den er bare blevet skøn. Dejlig farve du har valgt.
Marlene :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails