14 marts 2010

Hjælp vi har fået mus ;-)

Jeg håber ikke at han invitere hele sin familie !

Opskriften på musen står Ingrid for !

014

Jeg har strikket den af strømpegarn fra lageret, og for en gang skyld strikket på rigtig strømpepinde, det er godt nok lang tid siden. Jeg plejer jo at bruge magic loop. Et rigtig hyggeligt lille project og frem kom en sjov lille fyr som hedder Magnus ;-)

I min barndom var der en julekalender med Magnus Tagmus, og den var bare så sød. Er der andre som kan huske ham ?

16 kommentarer:

Jannickes Hjemmekos sagde ...

Hei, Helle
For en søt mus du har strikket og flott navn har den også fått. Som du vet har jeg også strikket en slik. Jeg holder på med nr. 2 og denne gangen skal det bli en kavaler til musedrøkna jeg har strikket. Artig strikking. Ha det bra - klem fra meg

Birthe sagde ...

Hej Helle.
jeg husker tydelig Magnus Tagmus, min lillesøster og jeg sad "klistret" til skærmen .... han var rigtig sød og det er din magnus også :-)

Lydert sagde ...

Du kan tro, jeg kan huske Magnus Tagmus - ak ja, det er da et par dage siden.
Din mus er rigtig, rigtig sød

Irene sagde ...

Selvfølgelig husker jeg Magnus Tagmus - han var et stort hit:-) Sikken en sød mus du har lavet:-)

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Ja, jeg tror, Magnus Tagmus er den første julekalender, jeg husker.
Fin lille mus ;-)).

Unknown sagde ...

fiiin. c,")

May Anna sagde ...

Hvor er den sød.
Magnus Tagmus husker jeg. Den må DR meget gerne genudsende.

Helle : sagde ...

Ja Manna det holder jeg også på ;-)

Lea sagde ...

Det er snart en hel farm du har, hane, mus og bamse-Ole
Den er sød.

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Sød lille mus. Magnus Tagmus var bare en af de bedste julekalendere DR har lavet.

Kludemutter sagde ...

Selvføldig er det en magnus ;)
Sød der er han, godt han ikke er levende.

Yt

Strikkeheksen sagde ...

Jeg husker ham lige svagt, Magnus Tagmus og jeg var vist lidt bange for ham, tror det var noget med stemmen ;-)

Men hvor er han fin, din lille mus, jeg kender et par stykker, hvor sådan en fyr kunne vække stor lykke, han er da alletiders og meget sporty klædt i sin stribede trøje :-)

Pia sagde ...

Din mus er skøn og så længe det kun er garnmus der er flyttet ind og ikke de levende så er det vel ok. Magnus tagmus blev genudsendt da jeg var barn, men den fangede aldrig rigtig.

Samtal från min trädgård sagde ...

Jeg kan ikke huske ham, men lige så snart jeg hörer navnet så tänker jeg på, hvad min mor altid siger om mig: at jeg hylede i vilden sky, når han forsvandt i tv.
Han er skön og passer fint at sidde der.

Gitte sagde ...

Den er godt nok sød - og så laver den sikkert ikke så mange ulykker som de "ægte" ;-)

Siddis back home sagde ...

Så flott den var! Ha en kreativ uke!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails