30 marts 2010

Skønne påskegaver !

I dag måtte min søde postpige ringe på, for hun havde ikke mindre en to pakker til mig. Den første pakke var fra Lea, en skønne bog fyldt med dejlige mønstre. Den skal nok blive studeret op til flere gange.Tusind tak Lea det var sødt af dig !

Den anden gave er fra en som bor i Nærum, desværre kan jeg ikke læse underskriften. Men jeg er utrolig gald for pakken, den bog glæder jeg mig til at læse, tror at den er super sjov. Bogen er skrevet af Maise Njor, I kan læse om den her . Som I kan se er der også noget godt til at hygge sig med mens man læser bogen ;-)
Skulle vedkommende læse med her, så også tusind tak til dig for pakken ;-)

3 kommentarer:

Irene sagde ...

Den ser spændende ud den strikkebog.

Lydert sagde ...

Hvor er det bare dejligt med gode pakker. God Påske

Lea sagde ...

Det er godt nok en fin påske pakke du har fået, var det nu meningen at man sender sååe fine gaver afsted?

Ja, nu kan du selv finde mønsteret men lov mig at du ikke skifter navn på mønsterene og påstå du selv har opfundet dem, det er temmelig afsløringerne.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails