05 august 2011

Hæklet tæppe !

Mit skønne tæppe er blevet færdig, så nu kommer jeg ikke til at fryse på sofaen til vinter.

001

Der er brugt knap 17 nøgler strømpegarn, hæklet på nål nr. 3.

004

Jeg startede med never ending granny med fem farver og til sidst har jeg hæklet frem og tilbage for begge ender.

003

Det er bestemt ikke sidste gang jeg har lavet sådan et tæppe, Ole mener også at han kunne bruge et.

Så har jeg kun et projekt tilbage i kurven, så er den tom og jeg kan begynde på nogle bestillinger.

25 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det blevet flot Helle :)

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Dejligt at have noget at varme sig under,når kulden atter sætter ind.
Herligt også med en oprydning i kurven. Det er skønt at starte på en frisk.
God weekend.

Karina sagde ...

Hvor er det bare blevet godt. Jeg er jo ved mit nummer to granny tæppe og det er bare et super lækker projekt når man trænger til at koble fra og tænke på ingen ting.

Unknown sagde ...

Hold da op, hvor er det flot. Jeg har ikke set en never ending granny før. Det må jeg vist prøve.

Kludemutter sagde ...

Sådan et vil jeg også have ;)
Det er skønt.

Yt

Fru Kahr sagde ...

Det ser dejligt ud, og når Ole også kan bruge et, så må du jo i gang igen.

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er det blevet flot, Helle - det første jeg tænkte var også: Sådan et må jeg ha´ :-) Så må vi se, om jeg får det ;-)

Rigtig god weekend, Helle :-)

Garnværkstedets Blog sagde ...

Sikke et smukt tæppe :o)

Emmy sagde ...

Hvor er det et flot tæppe, fin detalje med den strikkede kant. Det må have været et stort arbejde. Jeg synes næsten du skal lave et tæppe til Ole:O)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det er et rigtig flot tæppe..det er lige før man kunne få lyst til at lave en selv..

Gitte sagde ...

Skønt tæppe - super flot arbejde. Du har da sikkert også kunne holde varmen i processen ;-)

mordorte sagde ...

Flot tæppe. Jeg kom til at tænke da jeg så det, at der skal måske laves mere end et mere. Jeg kunne forestille mig du havde en datter, der kunne komme til at "låne" det med hjem

Irene sagde ...

Smukt tæppe du har hæklet Helle!

Helle : sagde ...

Tak for alle jeres skønne kommentar til mit tæppe, jeg har faktisk brugt det lidt selv om det ikke er vasket endnu ;-)

Pia sagde ...

Hvor er det flot. Super dejlige farver du har brugt.

Benthe sagde ...

Hvor et lækker tæppe du har lavet Helle.

May Anna sagde ...

Hej Helle

Nø-ø-øj, hvor er det et skønt tæppe og sikke dejlige glade farver. Du må igang med et til Ole også - og hvad med børnebørnene ?.

Ang. kommentarfeltet på min blog er jeg ked af, at jeg ikke har fået meddelt, at jeg har fjernet det. Mail adr. er fjernet for evigt, hvilket egentlig også var meningen, at bloggen skulle have været, men det syntes min veninde ikke. Derfor satte jeg en ny flagcounter på, og kan se at, der er mange, som kigger ind. Ergo, bloggen fortsætter..... lidt endnu

En god søndag til dig

Helle sagde ...

Så fint det ble. Deilig med gode tepper i sofaen nå mot høsten.

Har ikke tenkt over det før, men vi er foruten å være navnesøstere, gift med hver vår Ole. :)

Tine sagde ...

WOW hvor det flot!
Det er dog nogle imponerende farver :-)
Kan da godt forstå Ole er nødt til at få hans eget :-)

Trillemus sagde ...

Hold da op. Jeg er imponeret- sikke et arbejde.

Kh Mette

Berit sagde ...

Sikke en eksplosion af glade farver - det vil helt sikkert både varme og lyse op i den mørke vinter.

Ole må da også have et tæppe!

Hilde sagde ...

Jeg er imponert. Hvilket herlig teppe.

Fru Olsen sagde ...

Hvor flot. Og sikke et arbejde på nål nr. 3 !

nynne sagde ...

Vildt flot - og fantastisk med de farver. Det er da et tæppe man bliver "glad i låget" af at se på !
Misundelig ? Jeps !

Samtal från min trädgård sagde ...

Det var rigtig flot, nästen i 3D som de siger nu for tiden!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails