28 marts 2012

Hjælp !!

Kan I ikke lige hjælpe mig og fortælle om disse relieffer kan sælges, da jeg er ved at tømme hus efter min far. Nogle ting er jo ved at være retro, men jeg er ikke helt inde i hvad der kommer ind under det.


Skulle der være nogle som mener at det lige er noget for dem, så bare skriv til mig så finder vi jo nok ud af en pris i fællesskab.


Dagen i dag har jeg brugt til at lære kniple, så nu er der nogle af slagene som hænger ved. Så må vi se hvad der kommer ud af det.

Hav en dejlig aften og tak for jeres kommentar til min sidste indlæg. 


5 kommentarer:

DiSign-Keramik sagde ...

Hej Helle

De er super flotte.
Og hvis jeg havde plads, ville jeg købe den røde af dig....

Der skal nok være nogen som har pladsen og syntes de er skønne.

Kh. Dianna

Lea sagde ...

Prøv at kik på qxl

Uldbegavet sagde ...

De er meget smukke, men jeg har desværre ikke plads til mere.

Strikkeheksen sagde ...

Jeg har ingen anelse, men jeg kan sagtens forestille mig, at de kan være blevet populære igen - Leas forslag er godt.

Din Windows bliver da fuldstændig forrygende flot - det er længe siden, jeg har set så flot en ryg på en trøje - super, super arbejde :-)

Helle : sagde ...

Tak for alle jeres svar, jeg vil forsøge at finde nogle på qxl. Måske kommer den røde til at hæng hos mig selv, nu må vi se.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails