16 april 2013

Lidt af hvert !

Dagen i dag byder på meget forskelligt.

Først skal jeg lige kigge lidt mere på mit nyt kniple projekt, det er en armring som starter med åbne par, det er første gang det skal prøves.

Dernæst står det på en tur til Horsens, til en omgang brystkræftscreening. Jeg er bare ikke vild med det, får altid så ondt bagefter, men det skal bare gøres.

Men så kan jeg bare se frem til at komme til Tørring, for der er nemlig strikke-café i eftermiddag, så tasken skal pakkes og der skal vælges hvad man skal have med.



Det er bare så fint et vejr her til formiddag, og man kan se at børnene også nyder det over på legepladsen. Er man mon gammel, når man ser efter sådan noget hm!



Nå men kan I nu alle have en rigtig dejlig dag !
Posted by Picasa

3 kommentarer:

K. Gammelby sagde ...

Det er da en dag, hvor tingene går fra den ene yderlighed til den anden. Jeg kunne vildt godt tænke mig at lære at kniple for det er bare så flot - glæder mig til at se det færdige resultat
Kh Karen

mordorte sagde ...

Du ender da med at blive helt skrap til det knipling. Lyder lidt spændende med åben par. Det ved jeg ikke hvad er. Håber i har haft en god dag i Tørring

Uldbegavet sagde ...

Nu har du jo overstået din scanning, så jeg håber ikke det var alt for slemt. Jeg håber strikkecafeen var rigtig hyggelig til gengæld, når nu du har lidt sådan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails