11 maj 2013

Hvad jeg lige har gang i !

For tiden er det strømpestrikning, da jeg er næsten er færdig med tunikaen og kun mangler kanter, men det er ikke til at have med rundt og slet ikke tv strik.


Så der bliver lige strikket lidt strømper til mig selv, jeg har det med at få kolde fødder om aftenen også om sommeren og til at have på i travesko.

På kniplesiden går det godt fremad med mit armbånd.


Når det er færdig skal det spændes op på en armring, jeg tror at det bliver rigtig fint. Billed er ikke lige det bedste, det er fra min iPhone.

Det er hvad der lige røre sig her hos mig inden for den kreative side. Jeg kommer ikke rigtig rundt i bloglandet, men jeg ønsker jer alle en forsat god weekend. 

Tak for alle jeres søde hilsner på de foregående indlæg.



3 kommentarer:

Fru Kahr sagde ...

Så er jeg da ikke alene om at bruge hjemmestrikkede strømper om sommeren:-)

Camilla sagde ...

Sikke noget lækkert garn du strikker sokker i, hvad mon det er?

Uldbegavet sagde ...

Det er rart med lidt forskelligt strik at vælge imellem.
Dit armbånd tegner til at blive rigtig flot. Det ser svært ud, utroligt at du kan finde ud af det.
Dit sjal fra forrige indlæg er jeg helt vild med.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails