04 januar 2016

Godt nytår !

Til jer alle som læser med her på bloggen !

Det er jo et stykke tid siden jeg sidst har fået lagt noget ind her, men der har ikke lige været tid til det og jeg vil ikke stresse for at holde min blog ajour. Så jeg håber at der stadig er nogle som læser med her :-)

Først vil jeg vise hvad jeg fik af min papdatter og hendes kæreste i julegave.

Denne krans har hun lavet til mig, og den er kommet op at hænge på mit kreaværelse. Jeg er bare så glad for den, det er en super ide'.


Bøgerne her har de købt i en genbrugs, den med hækling har jeg aldrig set før nu og der er mange flotte mønstre i den. De skal nok blive brugt og set igennem mange gange!


Ja så er jeg jo også blevet færdig med Oles trøje, langt om længe ! Men det er jo også først nu det er blevet koldt uden for ik' :-)

Blusen er fra Anette Danielsen og opskriften er i denne bog kun for mænd


Det eneste jeg har lavet om ved den er, jeg har strikket alle rib kanter på p. 2,5 da Ole gerne vil have at den sidder godt til. Farven er rigtig god til ham og kan bruges til både sort, grå og blå bukser.

Det har været lidt af en opgave at strikke den, for der er godt nok MANGE snoninger, men dejligt at han er blevet glad for den, så gør det ikke så meget at den har taget så lang tid at strikke. Der er jo også lavet en del ting ved siden af.

Jeg har også strikket lidt gaver, men det må i vente med at se til næste indlæg.

Rigtig god aften !!


7 kommentarer:

Merete sagde ...

Godt nytår til dig også.
Sikke en skøn trøje du har strikket til din mand. Skøn farve også.
De bøger har jeg også, og jeg synes også de er rigtige gode

Lydert sagde ...

Det er da en rigtig skøn krans, du har fået. Og sikke en smuk trøje, jeg kan godt forstå, Ole er glad for den
Rigtig godt nytår

Strikkeheksen sagde ...

Godt nytår, Helle ☺ Sikke fine gaver, du har fået. Herretrøjen er flot - jeg har strikket den i drengemodel - den hedder Vilde Svaner i Det er ganske vist ☺ Snoningerne er jo både underholdende og anstrengende ☺

Strikkeheksen sagde ...

Godt nytår, Helle ☺ Sikke fine gaver, du har fået. Herretrøjen er flot - jeg har strikket den i drengemodel - den hedder Vilde Svaner i Det er ganske vist ☺ Snoningerne er jo både underholdende og anstrengende ☺

Fru Knudsen sagde ...

Også godt nytår til jer. Så gode/fine julegaver du har fået! Håber vi ser Ole´s bluse (måske med catwalk) på onsdag.

fru westerskov sagde ...

Den trøje er da helt perfekt, så er tiden da mindre vigtig. Sød ide med kransen

annelises kreativiteter sagde ...

Flot trøje til din mand. Dejligt når modtageren er tilfreds

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails