23 august 2017

Min velfærdsmodel

Jeg har da helt glemt at vise jer min kjole som jeg blev færdig med i februar, jeg ved godt at jeg er noget bagefter med at få blogget. Men når man ikke rigtig har lyst og tid, så må det jo vente og jeg håber at der da stadig er nogle som kigger forbi engang imellem.
 
 
Det er lidt svært at se men jeg har stikket den i mørkeblå bomuld og lommen og kanter med en rest turkis fra min sommerbluse og strikket top down. Jeg har brugt kjolen en del og er rigtig glad for den.
 
 
Som I kan se så passer mit tørklæde også til den,
 
Jeg vi snart i gang med en mere, for det er bare en skøn model som tv strik.
 
Jeg forsøger at få fundet de ting frem som jeg har lavet, så I kommer til at se dem lidt hen af vejen.
 
Ønsker alle en skøn eftermiddag med en solskind.
 



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails