16 september 2019

Hjemmesko til mig !

Hej igen !

Det er godt nok længe siden jeg har skrevet her inde, men jeg må indrømme at jeg har brugt meget tid på Facebook. Tror det er fordi det er noget nemmere at sætte billeder ind i de grupper man er tilmeldt, men nu vil jeg forsøge en gang mere at få gang i min blog.

Overskriften er hjemmesko  😍 og dem syer vi da selv !

Jeg var til sytræf i lørdags i Ribe, det var bare så hyggeligt at møde så mange skønne mennesker. Jeg fik syet mig et par hjemmesko fra Jette Lebahn, mønsteret kan købes gennem hendes gruppe på Facebook som hedder Hjemmesko dem syr vi da selv.


Jeg er rigtig glad for dem, men der er plads til forbedringer da der jo er mit første par.
Der er filt såler unde og jeg har sat nogle prikker under med noget er der hedder strømpe stop også kaldet Latex-gummimælk.

Jeg vil ønske alle en rigtig dejlig aften !


4 kommentarer:

Anneli Jäätteenmäki sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Fríða sagde ...

ej, de er fine, og tilmed med prikker!
kh.fra Island
Frida

Helle : sagde ...

Tak Frida jeg er super glad for dem 😃

Janne Jacobsen sagde ...

Hvor er de fine. Desværre bruger jeg indlæg i mine sko, ellers ville jeg helt sikkert lave mig nogle.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails