13 december 2007

Fingervanter uden finger

Ja så er der lige en lille ting mere. Jeg har været i gang med at lave vanter, det er faktisk første gang jeg har lavet fingervanter og jeg har en da strikket i over 30 år. Disse er lavet i La Paz 100 pct. alpaca fra Bolivia. Det er super skøn at strikke med, jeg har købt nogle meget små strømpepinde til at strikke fingerne med. Garnet har jeg købt hos Strikkekunsten i Horsens og det findes i mange flotte farver. Jeg har også strikket kringletoppen, og valket en hat til mig selv, men jeg har ikke fået taget billeder af disse ting endnu. Vi er nemlig i gang med at sælge vores lejlighed og skal ud og bo i et lille rækkehus. Skønt for så kan jeg jo sidde og strikke ude på terressen om sommeren. Mere om det senere.


2 kommentarer:

Helle Hjørne sagde ...

Hej helle :)
Er det en opskrift du dele ud af ?
Jeg kunne godt bruge et sådan sæt - da jeg altid fryser om mine hænder .
Mvh Hanne

Helle : sagde ...

Hej Hanne !
Jeg mener at jeg fandt en gratis opskrift på nettet hos Drops, og jeg strikkede efter en alm fingervante opskrift men lukkede så af når det passede på fingeren. håber du forstår hvad jeg mener.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails