06 maj 2008

Skønne bøger - skåle


Sidste week-end var jeg så heldig at blive ejer af denne dejlige bog, jeg ved godt at der er mange som har den i forvejen. Jeg har tit lånt den på biblioteket, men det er nu dejligt selv at have den. Det er en stola jeg er begyndt på, har godt nok ikke en opskrift så prøver lige om jeg selv kan finde ud af det.


Jeg var også så heldig at få denne bog i fødselsdagsgave af min svigermor, jeg glæder mig til at komme i gang med at prøve nogle af tingene i den. Det må jo være noget for garnlageret ;-)


Disse to søde skåle har jeg lige fået af min datter, er hun ikke bare sød ved sin mor ! Tusinde tak for dem min pige.


Posted by Picasa

1 kommentar:

Lea sagde ...

Nej, hvor dejligt. Mon ikke der kommer blomster i dem på søndag?

Selvfølelig kan du selv finde ud af, at strikke en stola.
God strikkelyst.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails