30 december 2008

Min bedste julegave !

Jeg har fået dette sæt af min mand i julegave, de to løse rundpinde fik jeg af min svigermor + en bog (strikkebog) som jeg først får i morgen, når jeg henter den på posthuset.
Jeg kan ikke rose disse strikkepinde Knit Picks nok, jeg har aldrig prøvet at strikket på noget som dem. Jeg ved godt at der jo er mange som allerede har dem, men jeg må tilstå at jeg ikke helt forstod at man ville give så mange penge for dem. Men regner man nu efter er det jo ikke helt dyrt, for hvad giver man ikke for en almindelig træ rundpind. Set ud fra det, er det jo egentlig ikke dyrt. Jeg ved at mine er købt hos Eventyrgarn i Horsens, som yder en utrolig flot service.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Ja, Helle, man må simpelthen bøje sig, for de er SÅ skønne :-)

Tine sagde ...

Tillyke med de dejlige pinde.
Man tænker på, hvad man gjorde før man havde dem :-)

Tine sagde ...

Tillyke med de dejlige pinde.
Man tænker på, hvad man gjorde før man havde dem :-)

Laila Hedam Hansen sagde ...

Ja, de skønne. jeg fik et sæt i fødselsdaggave i september, og har ikke brugt andre siden.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails