30 december 2008

Der må være en blonde

Jeg har ikke vist så meget strik her på det sidste, men jeg er stadig i gang med den lille dåbskjole til Louises dukke, viser den når den er færdig.
Jeg er lige gået i gang med et sjal, som jeg fandt i Familiejournalen, må indrømme at det nok er det første jeg har købt i år. Var faktisk ikke klar over at man kunne finde strikke opskrifter i dette blad ( flovt ), men er der nogle som vil se lidt nærmere på det så har jeg fundet opskriften her på nettet. Det er jo nemt med de skønne nye pinde, som er dejlig tynde i spidsen, så det går jo som en leg ;-) når der skal strikke hulmønster.

Prøv også lige at se dette sjal med sving i , som er designet af Bente Lavsen, tror at det måske kunne være en ide senere.

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Gitte sagde ...

Flere og flere ugeblade ligger også deres opskrifter ind på nettet. Herligt for os!!

Meget smukt sjal - elsker rødt!

Strikkeheksen sagde ...

Nemlig ja, hvor ser de sjaler spændende ud :-)

Tine sagde ...

Hvor ser det dejligt ud, det sjal, du er igang med. For slet ikke at tale om det du overvejer.
Altid godt at have hænderne beskæftiget. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails