19 december 2008

Min første pris !


Jeg er bare så glad og stolt, da jeg har modtaget min første awards Som lyder sådan:
Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forholderne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!"
Tusinde tak Lene, hvor var det pænt at dig at tænke på mig, jeg skal forsøge at leve op til den.
Nu vil jeg tænke mig lidt om og kigge rundt i blogland inden jeg giver den videre til 8 andre. Der er jo mange som har fået den, så det er med at se sig godt om.

4 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Den er så velfortjent, Helle :-)

Hvor er dit sjal blevet flot, jeg overvejer jo også at lave et ensfarvet og nu får jeg da blod på tanden :-) Den farve er altså også helt fantastisk!

Også skøn tunika :-)

Mariann sagde ...

Hej Helle, tillykke med prisen !
Hvor er du flittig, og det er nogle rigtig fine ting du har lavet.
Måske jeg endnu engang skulle forsøge mig med, at lave et par pulsvarmere. Dine ser i allefald flotte ud :-)

Tine sagde ...

Tillykke med prisen.
Den er meget velfortjent!

Lea sagde ...

Jeg forstå mig ikke rigtigt på priser, og slet ikke den her.
Men tillykke med den.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails