18 februar 2009

Igen igen !

Jeg har været så heldig at modtage denne awards fra samtal från min trädgård .
Jeg takker mange gange for den, det glæder mig utrolig meget når nogle værdsætter min blog. Da jeg gik i gang med at blogge, havde jeg ikke regnet med at så mange rare mennesker ville kigge ind hos mig. Det er altid spændende at åbne bloggen og se hvem der har været forbi eller hvem der der har lagt noget nyt ind på deres blog.
Med denne awards fulgte denne kommentar: att lista fem saker som jag inte kan vara utan. Och jag tänker inte nämna familj och släkt för de kommer så klart alltid först, utan det är mera saker i vardagen, som jag tycker att jag skulle ha svårt att klara mig utan.

1. Min kalender, da jeg bruger den næsten som dagbog, alt bliver noteret, ned da jeg ikke er så god til at huske.

2. Min mobil da jeg har alle mine telefonnumre i den, og børnene ved at jeg altid har den ved mig så de kan nå mig lige meget hvor.

3. Mit håndarbejde, der ligger altid et håndarbejde i min taske når jeg er i byen. Hvad skulle jeg ellers gøre af min hænder ;-)

4. Min gode seng, da jeg har en utrolig dårlig ryg.

5. Min PC ellers kan jeg jo ikke blogge, sende mails og holde kontakt med min bank osv.

Dorthe: http://dortheshobby.blogspot.com/

Gitte: http://kreativiteter.blogspot.com/


6 kommentarer:

Tine sagde ...

Tillykke med awarden. Det er altid dejligt at få anerkendelse :-)

Hvor ser jeres hytte dejlig ud.
Skal den så transporteres hel ud til grunden?
Den ligner lidt vores gæstehytte, bare større :o)

Kludemutter sagde ...

Tillykke med prise. Dejligt at blive rost ;)

Flot hytte, skal den stå på jeres egen grund ?

Yt.

Unknown sagde ...

Gratulerer med awarden!:-)
Håper dere får mye glede av hytten. Den ser liten og koselig ut. Slik at man får tid til å kose seg....

marianne sagde ...

Tillykke med den fine award. Håber du har det bedre med dit helbred. God aften

Helle : sagde ...

Hej Tine, ja hytten skal med en blokvogn til Fuglslev plantage hvor vores grund ligger og de andre små huse. Det bliver vildt spændende at se det køre afsted.

Tak skal du have Yt, og ja hytten skal over på vores sommerhusgrund på Djursland i Fuglslev plantage, hvor vi har en stor grund mit i skoven.

Snakkemun, det håber vi også at vi kommer til.

Marianne, tak jeg har det rigtig fint for tiden, så jeg nyder det i fulde drag.

Samtal från min trädgård sagde ...

Herligt at läse lidt om dig, man lärer egentlig folk bedre at kende pga. awards.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails