08 december 2009

Strikket vest

019 Så kan jeg vise min nye vest, jeg har brugt den en uges tid og er virkelig glad for den.

Jeg har lukket den med en sjalsnål i stedet for en knap.

023

Den er strikket i Álafoss Lopi uld, som giver den et ret rustik udseende. Vesten er strikket på p. nr. 8 og mere eller mindre ud af hovedet, jeg har hæklet takker i kanten og i ærmgabene.

022

Jeg har fået lavet et navneskilt med mit blognavn, så det må I vel også lige se :-)

Jeg syntes at det er lidt svært her i december, at nå at få lagt små hilsner rundt på de forskellige blogge, men jeg vil gøre mit bedste. Men eller vil jeg tage revanche senere.

17 kommentarer:

Karen Klarbæk sagde ...

Uha den er fin din vest...du er da vist en hurtigt arbejdende dame.

Det havde taget mig måneder.

Tak for din søde kommentar på min blog.

Karen

Unknown sagde ...

så gøy med egendesignet vet. Den kan du trygt sette ditt fine navnetrekk på. Jeg har også kjøpt meg slike, de er litt fine da.....
Takk, helle tiden gikk så fort. Jeg trodde vi skulle på en litt alminnelig kafe. Damene satt på en stilig kafe med små deilige sjokoladekonfekt, vin og kaffebar med lys på bordene og intim atmosfære. Men det var kjempehyggelige damer. :-)

Zette - strikketing sagde ...

Fin som den vest dog er.
Den ser dejlig varm ud.
---
Vil du venligst give mig besked om, hvilket give away du ønsker at lodtrække om, tak)
Billede 1, 2 eller 3.

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den ser dejlig varm ud, god idé med en sjalsnål istedet for en knap.

Jane sagde ...

Så fin den er og det ser nu altså flot ud med det fine mærke i nakken.

Fríða sagde ...

den er flot, og smart sådan et nakkemærke.
kh.fra Island
Frida

Samtal från min trädgård sagde ...

Den er sörme flot, har set flere og flere af den slags i bloggland og skulle måske göre slag i'et og strikke en. Den skulle passe fint uden på alle store skjorter eller en langärmet. Man ser lidt mere "klädt" ud med en vest.
Navneskiltet? Hvor har du fået fat i det?

Kludemutter sagde ...

Den ser sej ud, en flot kant du har lavet på den.

Så fin med eget navn i nakken ;)

Knus yt.

Pia sagde ...

Hej Helle.
Det er en fin vest du har lavet.
Cool med eget navn i tøjet, havde selv tænkt mig at gøre ligende men har endnu ikke taget mig sammen og bestilt dem.

Lea sagde ...

Den er sød Helle. Fine billeder:-) Mærker i nakken klippe jeg konsekvent af! De kradser.

Irene sagde ...

En rigtig fin vest! Jeg er heller ikke god til at få lagt kommentarer til alle, men jeg lynlæser rundt omkring:-)

May Anna sagde ...

En rigtig RAF vest, forstår godt du er glad for den, og så eget design, flot. Pinde nr. 8 har jeg aldrig kunne strikke med, de føltes som nr. før en telefonpæl.
Nakkemærke kan jeg heller ikke med, og forstår ikke, hvorfor det ikke kan sidde nederst i ribborten.

Jeg får heller ikke kommenteret så meget for tiden, julen står for døren
En god for-jul til dig

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er den flot - jeg er vild med det rå udtryk :-) Jeg tror også, jeg vil til at bruge mærker, det er lidt sjovt og giver lidt ekstra "finish" :-)

marianne sagde ...

Rigtig sød vest.Jeg når heller ikke så meget rundt i blogland i denne tid:)

Gitte sagde ...

Smart vest, og god idé med mærket. Har tænkt på mærker med teksten "tilhører Lise" eller "tilhører Søren" - fordi jeg bruger så lang tid på at lede efter tøj i skolen.........

nynne sagde ...

Flot flot vest - jeg får heller ikke lagt så mange kommentarer - heller ikke blogget selv - har så travlt med alle mulige ting der ikke har med strik at gøre

Helle : sagde ...

Tusinde tak for alle jeres søde kommentare, og ja Lea jeg brugte mit nye kamera ;-)

Mærket har jeg bestilt hos Ikast Etiketter.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails