22 februar 2010

I-Pod sok

Min niece og nevø kom og spurgte mig til min fødselsdag om jeg ikke kunne strikke en sok til deres I-Pod.

Så er det jo bare med at komme i gang og forsøge sig lidt frem, denne er til Johanne !

009

I morgen bliver den sendt videre !

I skal også lige se en fugl som pludselig kom ind over vores hus i fredags, desværre nåede jeg ikke at få indstillet mit kamera rigtig, men man kan lige ane den bag træet. Jeg vil mene at det er en musvåge, billedet er taget gennem vores stuevindue.

002

Håber at I har haft en dejlig weekend !

5 kommentarer:

Jannickes Hjemmekos sagde ...

Flott I-pod veske (etui). Jeg har kjøpt ny mobil og skal hekle en mobilveske til den slik at jeg ikke riper skjermen. God natt - klem fra Jannicke

Lea sagde ...

Store som små fugle er meget sulten i øjeblikket.
Dejligt når der kun skal strikkes een´ sok.

Anonym sagde ...

Hvor er den sød,I-pod sokken.
ja alle fugle har vist svært ved at finde føde lige nu.

Pernille sagde ...

Hvor er den yndig, sokken. Den fine blomst er lige prikken over i'et. Ha' en rigtig god dag. :o)

Strikkeheksen sagde ...

Sikken en fin lille sok :-)

Rovfuglene er vist lige så sultne som alle andre fugle. Ved vores foderbræt bliver der indimellem pelset en solsort - de er nemme at spotte i sneen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails