12 februar 2010

Som lovet !

Vil jeg vise de gave jeg fik i går :-)

De første 3 billeder er gaver fra Lea, jeg er bare så glad for de søde hjerter som er broderet og lavet af Lea selv.

Bogen er ret ny og med en masse spændende nye måder at bruge rib og riller på.

004

Kortet har jeg sat det i ramme, det har bare nogle skønne glade farver.

006-1

Buketten her skulle jeg have haft i går, men pga. af en fejl i systemet kom den i dag. Super flot er den og så fik jeg lidt chokolade for forsinkelsen.

016-1

Det fine skønne grønblå silke fik jeg af Lene og jeg er bare så spændt på at komme til at strikke af det.

Så fik jeg 2 dejlige nøgler Kunstgarn af Berit, Nynne og Mette, det er bare nogle skønne farver og jeg tror at Lene holder med mig i at det også er mine farver ;-)

Tak til jeg alle sammen, jeg er virkelig glad og rørt over at I sådan har tænkt på mig.

007

Denne flotte buket er fra vores dejlige venner i Kokkedal, tusinde tak Lars og Anna !

001

Også tak til alle jer som har sendt så mange skønne hilsner både på mail og på bloggen.

4 kommentarer:

Lea sagde ...

Dejligt at du er glad. Ønsker jer en super skøn dag sammen med venner og familie.

Lavendel sagde ...

Sikke nogle dejlige ting, Helle - den strikkebog ser spændende ud allerede på forsiden!

Tine sagde ...

Sikke da nogle super lækre gaver.
Godt at du har haft en rigtig dejlig dag.

Irene sagde ...

Forsinket til lykke med fødselsdagen! Ser ud som om du havde en dejlig dag, og sikke nogle skønne gaver!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails