18 marts 2010

Vivian Høxbro aften

Det var en pragtfuld aften vi havde i samvær med Vivian, hun er en rigtig skøn og farverig persom. Vi hørte om hendes liv lige fra hun var barn og op til nu, og hvor hun finder sin inspiration.

002

Vi fik også nogle små fif af hende undervejs i hendes billedforedag, men desværre var der noget i vejen med hendes mikrofon, så det kunne godt være lidt svært at høre på de bagerste rækker.

008

Det var hyggeligt at snakke med Vivian over kaffen da foredraget var slut, og vi kunne også prøve alle de modeller som hun havde med.

004Det var Lene fra Strikkekunsten i Horsens som stod for arrangementet, og Vestjysk Bank lagde lokaler til. 

Jeg kunne bare ikke stå for denne flotte kasket og så i lilla, man bliver helt gald af at se på den. Farven er mere lys end vist her, jeg har tit problemer med at få lilla til at vises rigtig.

009

Jeg købte en ny strikkebog Advanced Domino Knitting, den glæder jeg mig til at fordybe mig lidt i. Vivian var så sød at signere den :-)

Lille-Front

Billedet af bogen er fra Vivians hjemmeside.

5 kommentarer:

fru westerskov sagde ...

Det lyder som en fantastisk aften.

Lea sagde ...

Du er bare så heldig.

Lydert sagde ...

Dejligt at høre, du har haft en god aften

Joan sagde ...

Hej Helle

Tak for sidst - det var en rigtig hyggelig aften :-)

Hilsen Joan

Gitte sagde ...

Uha - lyder spændende.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails