03 februar 2011

Award :-)

Tusinde tak for denne flotte award og takken skal gives til Blæksprutten

Jeg ved godt at der er delte meninger om disse awards, men jeg bliver nu alligevel utrolig glad og stolt når der er nogen som kan lide min blog.

award2[1][1][1]

Med denne award følger der også nogle regler!

Jeg skal henvise til den jeg har fået den af.

Jeg skal skrive 8 ting om mig selv.

Jeg skal give den videre til 8 andre bloggere, og give dem besked om deres award.

Uha jeg syntes det er lidt svært at fortælle om en selv, men jeg vil forsøge.

1. Jeg forsøger så godt jeg kan at komme ud og gå en tur hver dag, selv om mit knæ gør super ondt.

2. Jeg forsøge at ligge min livsstil om ( tænker meget mere over hvad jeg putter i munden )

3. Jeg læser hver aften inden jeg sover.

4. Vi flyttede til Løsning den 1.11.10 og det er nok noget af det bedste vi har gjort for os selv. Ingen have der skal holdes og så har vi bare fået meget mere plads. Her stortrives jeg bare Smiley

5. Jeg holder af at gå i afslappet tøj når jeg er hjemme.

6. Jeg er ikke særlig vild med at stå i et køkken, det er bare noget som skal overståes.

7. Jeg vil igang med at sy noget mere på mine skønne maskiner.

8. Jeg er vild med smykker, tasker og tørklæder.

Ja det var lidt om mig selv, så skal jeg bare finde nogle at sende den videre til.

1.  http://schiebeldesigndk.blogspot.com/

2. http://kreativfritid.blogspot.com/

3.http://mormorstrik.blogspot.com/

Og så vil jeg give den videre til dem som har lyst til at være med i legen, hold jer ikke tilbage Smiley

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails