01 maj 2011

Hygge på altanen !

Nok var vi ikke så mange strikkesøstre samlet, men så kunne vi jo også være på vores altan.

Der blev talt nogle masker og tænkt over om maskemarkøren nu også sad det rigtige sted, så måske det var derfor at støjniveauet lå lidt anderledes denne gang.

001

Endnu engang tak for alle de fine gaver !

003

Tak for alle jeres søde kommentar til min kjole, jeg tror at jeg vil gå i tænkeboks og så finde ud af om jeg kun vil bruge den med en bluse under eller hvad. Vi talte om igår at jeg jo også kunne hækle en blonde og sætte i udskæringen, nu må vi se hvad jeg ender ud med.

9 kommentarer:

Irene sagde ...

Det ser hyggeligt ud:-)
Ærgerligt at jeg ikke kunne være med.

Strikkefuglen sagde ...

Hygge på altanen i solskin og så med strikketøj,det er skøn :-)
Din kjole er super flot, en lille bluse under så er den hjemme.
God søndag

Lea sagde ...

Hygge i solen, ikke nogen dårlig ide. Jeg stemmer for blonde kant.

Fru Kahr sagde ...

Tak for i går - det var skønt.
jeg indrømmer gerne, at jeg talte mere end jeg strikkede. Til gengæld har jeg så strikket et ærme siden i går, så det var nok ikke så tosset med al den tællen og flytten rundt på maskemarkørene;-)

Berit sagde ...

Det ser vel nok ud til at have været hyggeligt. Jeg sad inde det meste af dagen, så lidt ærgerlig var jeg over ikke at kunne deltage.

Pia sagde ...

Hyggeligt ser det ud, mange eller ej. Jeg selv nød også vejret på altanen med at oliere mine nye træmøbler :-)

Tine sagde ...

Det ser vildt hyggeligt ud!
Øv, at jeg ikke kunne komme.

Gitte sagde ...

Tusind tak for sidst. Det var rigtig hyggeligt, og sikken dejlig lejlighed I har fået jer.

Benthe sagde ...

Det er da rent tøzehygge det der.
Hvor nogle fine gaver du har fået

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails