31 juli 2011

Vest i vendestrik !



Så blev vesten færdig, mangler bare lige at finde nogle knapper og så skal den vaskes.
Der var ikke ret meget tilbage af de to nøgler Kauni garn, så den må veje omkring de 290 g. Jeg håber at den kommer til at falde lidt blødere på ryggen når den bliver vasket, garnet er jo ikke så blødt som så meget andet uld.

Men jeg tror at jeg vil komme til at bruge den en del til efteråret.

Knapperne vil jeg se om jeg kan finde i lilla eller rød og så i keramik.

Posted by Picasa

16 kommentarer:

MetteNS sagde ...

Hvor er den flot, glæder til knapperne.

mordorte sagde ...

Den er blevet rigtig flot. Nogle friske farver til efteråret

Ellen sagde ...

Lækker vest som passer til meget tøj. God aften.

Strikkeheksen sagde ...

Den er blevet så fin, Helle - du skal nok få den brugt med noget under til efterår og vinter :-)

Helle sagde ...

Den ble kjempefin. Artig måte å strikke på.

Merete sagde ...

Hvor er din vest blevet flot. Kauni bliver blødt, når det bliver brugt.

Charlotte sagde ...

Superfolt vest, skønne farver:-)

Min hverdag som pensionist sagde ...

Hvor er den flot, sikke farver. Får helt lyst til at få gang i noget vendestrik:o)

Kh. Majbrit:)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er blevet rigtig flot..glæder mig til at se hvilke knapper du vælger.;)

Benthe sagde ...

Hvor er den flot Helle og nogle friske farver.Den skal du nok få brugt når der bliver køæiger senere på året.

Emmy sagde ...

Superflot vest, du kunne jo vælge knapper i forskellige farver:O)

Lykke sagde ...

Den er bare SÅ flot - farveskifte-garnet kommer virkelig til sin ret her :-)

Pia sagde ...

Den er virkelig flot, Helle.
Håber du finder de helt "rigtige" knapper.

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Super flot og nogle skønne farver.
God weekend.

Dortheivalo sagde ...

Jeg siger det samme som de andre: "hvor er den blevet flot" og det gav mig da lige turbo i strikkepindene, så jeg kan blive hurtigere færdig med min (Jeg er kun lige kommet til venstre skulder.. igen)

nynne sagde ...

Spændende om du finder nogle fantastiske knapper. Vesten fortjener det ! lle de skønne sager du får lavet !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails