24 juni 2012

Ferie

For første gang skal Ole og jeg ud og rejse :-)

Vi har lige bestilt en tur til Harzen, vi skal bo på Hotel Zur Brockenbahn



Nøj hvor jeg glæder mig.

 Men nu skal vores lille nye barnebarn først komme til verden inden vi skal nogen steder ;-)

Den lille Ugletrøje er færdig, men jeg skal lige have syet alle knapperne på inden I får den at se.

Jeg håber at I alle havde en dejlig Sankte Hans aften i går, vi var til bål her i Løsning med skøn musik og sang


Bålet brændte ikke så flot hele tiden, det var jo ret fugtigt, men hyggeligt er det at stå der og synge Midsommervisen


En rigtig god søndag aften til alle !




7 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Lyder dejligt med ferie til Ole og dig. Kan godt forstå at barnebarnet skal ankomme først. Jeg røg ikke afsted på kosten i går, det gjorde du heller ikke kan jeg konstatere. Glæder mig meget til tirsdag, så på gensyn

Gitte sagde ...

Lyder spændende og dejligt - begge dele, både barnebarn og ferie :-)

Kunne også godt tænke mig en lille ferie - bare Jørgen og jeg.........

Uldbegavet sagde ...

Både barnebarn og ferie i Harzen, ikke dårligt, kan godt forstå du glæder dig til begge dele. Jeg håber du/I får en dejlig tur.

Kludemutter sagde ...

Det ser vel nok hyggeligt ud.
Spændene og i så får blod på tanden til at se mere af verden.
ja, vi vil da gerne se ugle blusen ')

Yt

mordorte sagde ...

Hvor lyder det dejligt at i skal på ferie i år. Håber i får en rigtig god tur.
Kan godt forstå du venter på det nye barnebarn. Det er altid spændende med et nyt familie medlem

Lydert sagde ...

Jamen, så er det da også på tide, I kommer afsted I to, håber I får en rigtig skøn ferie, hotellet ser i hvert fald hyggeligt ud.
Hvor er det spændende med det nye barnebarn

Britta sagde ...

Hvor lyder det skønt med ferie og nyt barnebarn ;o) OG hyggeligt ser det ud fra Sankt Hans; vi blev hjemme - uden bål; det var både vådt og blæsende her i det nordjyske...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails