19 marts 2013

Så kan der strikkes dukker !


For ikke så længe siden købte jeg denne bog hos Bettekun !

Jeg vil strikke en dukke til mit barnebarn Liv, de er så farvestrålende og søde.


Så på Messen i fredags fik jeg købt noget garn til dukker og nogle strømpepinde, det er rigtig længe siden at jeg har strikket med strømpepinde, jeg strikker jo altid magic-loop men opskriften lyder på strømpepinde.

Jeg fik også købt mig en rundpind hos Geilsk på 1,20 så nu skulle der være basis for lidt møbius strik.

Hos Balleby købte jeg et kit til en hue som skal valkes og nogle maskemarkør.

Hos Uldgården købte jeg et nøgle hørgarn i grå, tror jeg skal forsøge mig med noget hør og uld sammen.
Så det blev ikke til det helt store denne gang, men jeg har nu også nok at gå i gang med lige nu.

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Glæder mig til at følge dukken til lille Liv

Uldbegavet sagde ...

Dejlige indkøb, du har mange fine ting på vej, som jeg glæder mig til at se.

Helle sagde ...

Så mye fint du har på gang. Nydelige farger du har valgt deg ut.

God påske ønskes deg og dine. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails