13 april 2013

Status på den lilla tunika

Det går rigtig godt med tunikaen, det er rigtig tv og møde strik, men jeg nyder at lave den.

Jeg startede jo med 1136 masker og er nu nede på 520 masker nu, så nu går det virkelig fremad hver gang jeg strikker.



Jeg er blevet færdig med den gave jeg har strikket på her på det sidste, men den bliver først vist frem efter fødselsdagen. Den skal lige vaskes og tørre i spænd ;-)

Der strikkes også på Arne og Carlos dukke Hippi, det er sjovt at sidde med sådan noget engang imellem, og jeg er sikker på at det ikke bliver den sidste. Foto kommer senere, når den har fået hoved på.

Jeg vil ønske jer alle en dejlig lørdag aften !
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Aslaug/Strikkefåret sagde ...

Det er jo også mere end en halvering af masker, så det må føles som hurtigt, selvom der stadig er mange masker. Glæder mig til at se de to andre projekter du har strikket på ved siden af - du ønskes også en god lørdag aften herfra!

Lydert sagde ...

Jeg er vild med farverne i din tunika

Uldbegavet sagde ...

Den bliver helt vildt skøn den tunika, men 1100 masker, det er jo helt vildt.

Gitte sagde ...

502 lyder absolut bedre end over 1100 :-)
Det bliver spændende at se den færdige tunika.

Mosekonen sagde ...

Ihhh hvor laver du mange flotte ting.
Glæder mig til at følge dig fremover.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails