28 oktober 2013

Lidt blandet !

Men sådan går det jo når der er langt imellem blogindlægende.

Vores strikke-café i Tørring havde 3 års dag i efterårsferien og det blev fejret med maner, det var jo som sædvanlig en super hyggelig eftermiddag vi havde. Biblioteket kom med en æske chokolade til os, Lene og Lisbeth havde lavet kager og de smagte så skønt, jeg var ikke klar over at rugbrød kunne smage så godt. 


Tak for alle de fine gaver ! 

Så har Lene og jeg også været på Håndarbejdsmesse i Fredericia, det var en super skøn dag vi havde.  Da dagen var omme måtte vi konstaterer at vi ikke havde nået det hele i år, men det vi så gav utrolig meget inspiration. 

Jeg fik hilst på Merete, hvor var det bare skønt at møde dig Merete, efter så mange år hvor vi har kommenteret på hinandens blogge.


Jeg har gang i symaskinerne, men det må vente til næste indlæg for jeg er ikke helt færdig med det.

Hav en skøn dag!


4 kommentarer:

Merete sagde ...

Blandet er bedre end ingenting.Super dejligt at du kan forbi og hilste på i Fredericia

Fru Knudsen sagde ...

Ja vi havde en rigtig god dag.

mordorte sagde ...

Det ser ud til du har haft et par hyggelige dag, på hver deres måde. Glæder mig til at se hvad du har gang i, med maskinerne

Aslaug/Strikkefåret sagde ...

Fødseldagen var i hvert fald ikke en af de dage, hvor vi gik sukkerkolde :)
Glæder mig til at høre mere i morgen om messeturen - vi ses :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails