06 oktober 2015

Lige en opdatering !

Af hvad jeg har fået lavet her på det sidste, for selv om der ikke altid sker så meget på min blog ja så sker der noget på mit krearum ;-)

Det her sæt var det første jeg fik hæklet, begge dele er dejlig kraftig og køkkenhåndklædet kan suge noget. Jeg har brugt næsten 8 nøgler bomuld og det er købt på tilbud i vores lokal Brugs, 10 kr pr. nøgle. Så det kan ikke siges at være dyrt.


Der er også hæklet et sort sæt, købt på samme tid som det grønne.

Den lille pung er bare for at vise hvor lille den egentlig er ;-)


Jeg har været afsted med 53 andre kvinder til Broderitræf i Ravnebjerg på Fyn, nøj hvor var det sjovt og spændende at møde så mange nye mennesker. Vi fik vist hvordan man laver sådan en lille pung, og man kunne købe et kit med vejledning og det skulle jo prøves.


Det er første gang jeg selv har Quiltet noget stof og lynlåsen har jeg selv sat gilderen på, så jeg fik godt nok lært mange gode fif dernede. Pungen er syet med usynlige sømme.

Ellers er der jo stadig gang i strikketøjet hmm Oles bluse som jo kun mangler et halvt ærme og der hækles stadig firkanter til mit tørklæde. Broderimaskinen har lige lavet et kræmmerhus i lace, men det må I vente med at se til det er syet sammen.

Hav nu en dejlig aften.



6 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Du laver altså så mange fine ting - det er et rigtig smukt sæt.

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er det nogle lækre sæt - de grydelapper ser virkelig ud til at du til noget - hvor er opskriften fra Helle - det er bare én af de ting, jeg SKAL ha lavet snarest - grydelapper? Spændende at lære helt nye ting og en fin lille pung, du har fået lavet :-)

Lydert sagde ...

Det er da godt nok nogle skønne ting, du har fået lavet

Helle : sagde ...

Tak for roserne ;-)
Lene det er en gammel opskrift fra Karen Klarbæk.

Chain of Yarn sagde ...

Sikke nogle dejlige ting du har lavet. Og i gode farver også.

Birgitte sagde ...

Så fine sett med grytekluter og kjøkkenhåndkle! Både praktisk og fint til kjøkkenet :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails