12 juni 2009

Jeg er her endnu !

Jeg har ikke lige haft tid til at kigge rundt på de forskellige blokke, så det håber jeg at få indhentet i løbet af næste uge.
Jeg har på et tidspunkt fundet denne trøje på nettet, som er på billedet, men jeg kan ikke huske hvilken designer der har lavet den. Men jeg er sikker på at det er en som jeg skal have kigget lidt nærmere på engang.

Min far er heldigvis kommet hjem igen fra hospitalet, han har det bedre efter at have tabt næsten 10 kg vækse. Men hans hoste har de ikke kunne hjælpe ham med, men sådan er det jo nok når man har en lungesygdom (Kold)

Min datter har det også bedre, men er jo stadig mega øm efter styrtet. Hun kom hjem efter et døgn på Vejle sygehus.

Jeg glæder mig utrolig meget til weekenden, for lørdag skal jeg have en masse dejlige mennesker på besøg til strik-in. Bare der vil blive lidt bedre vejr til det, men det er man jo ikke helt herre over.

15 kommentarer:

Anonym sagde ...

Godt din familie har det bedre...sygdom er ikke rart.
Modellen er en Vivian Høxbro..
god fornøjelse med den og strik-in
:-)

Tine sagde ...

Dejligt at høre at det går fremad med familien.

Glæder mig til vi ses imorgen.

Tine sagde ...

Dejligt at høre at det går fremad med familien.

Glæder mig til vi ses imorgen.

Anonym sagde ...

Lyder godt altsammen, Helle og god fornøgelse på lørdag. Lea.

Anonym sagde ...

Lyder godt altsammen, Helle og god fornøgelse på lørdag. Lea.

Kludemutter sagde ...

Dejligt det går fremad med din far ;)
Den Høxbro bluser er bare fin.
Yt.
God weekend.

Unknown sagde ...

Så bra at dine kjære har det bra nå, da kan du slappe av. God helg :-)

Helle sagde ...

Det er ganske rigtig en Vivian høxbro model. Den hedder "Navajo" og kan se på viv.dk

May Anna sagde ...

Herligt, når det går den rigtige vej, fremad.
God fornøjelse med strik-in pi morgen

Pia sagde ...

Hej Helle.
Jamen så har du haft rigeligt at se til og også bekrymre dig om. Vejret skulle blive godt i morgen, så jeg håber du må få en god dag med alle de strikkeglade der måtte dukke op.

nynne sagde ...

Dejligt at hører at familien er i bedring
Glæder mig til at se dig i morgen

Strikkeheksen sagde ...

Godt det går fremad, Helle, vi ses :-)
Med gummistøvler og gode, varme trøjer skal det nok blive en fin strik-in. Glæder mig´til at se dig :-)

Samtal från min trädgård sagde ...

Det lyder dejligt, at det går bedre med familiemedlemmerne.
Jeg håber virkelig at I får fint vejr til Strik-In hos dig.

Jannickes Hjemmekos sagde ...

Godt at både din far og datter er på bedringens vei. Jeg har hatt det veldig travelt de siste ukene. Ønsker deg en fin uke.

Gitte sagde ...

Og vejret blev så GODT!!! Tusind tak for en dejlig dag.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails