24 december 2010

De sidste gaver.

Ja så er de sidste gaver også klar til indpakning og klar til at lægge under træet.

Jeg har strikket 2 Linnea veste fra Rasmilla i Super soft uld, garn som jeg har haft på lager.

017

Så har jeg også strikket Teitur fra Rasmilla til Jonas, den er strikket i 2 tråde strømpegan. Halsen har jeg lavet lidt om, halsudskæringen er strikket færdig og så har jeg samlet masker op over både hals og skulder på en gang, det gav efter min mening en pænere hals.

016

Så krydser jeg bare finger for at alle de dejlige unger kan passe dem !

Der er også blevet et par pulsvarmere færdige som jeg skulle strikke for en veninde. De skal lige vaskes så de kan komme af med deres overskudsfarve, jeg blev helt sort af at strikke dem.

021

Jeg har lige lukket af for en Citron, så den skal lige vaskes og spændes lidt ud før den bliver helt fin.

022

6 kommentarer:

Gitte sagde ...

Sikke nogle skønne gaver.
Endnu engang glædelig jul.

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Sikke mange dejlige ting du har fået strikket...
Rigtig glædelig jul og godt nytåe til dig og din familie.

Lea sagde ...

Sikke nogle fine ting du har strikket. Dejligt at i er kommet på plads.

mordorte sagde ...

puh jeg får helt sved på panden med alt det du har nået

Helle : sagde ...

Tak skal I have for alle jeres kommentar.

Lene, TingOgTanker sagde ...

Her sidder jeg og tror, at jeg kan strikke, men hvad i alverden er en Citron? Jeg føler mig temmelig dum :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails