24 december 2010

Glædelig jul !!!

Jeg vil ønske jer alle ude i blogland en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Specielt vil jeg sige alle mine dejlige strikkeveninder fra strikkeklubben tak for alle de skønne eftermiddage vi har haft sammen i 2010. Jeg er er bare så glad for at have lært hver og en jer alle at kende, og glæder mig vildt meget til alle de skønne timer vi skal have sammen i det nye år.

Jeg har ikke været så flittig med mine kommentar har på det sidste, men det har været lidt af en omgang at flytte så tæt på jul, og så prøve at nå det hele.

009

Hav nu en dejlig og hyggelig aften sammen med jeres kære.

5 kommentarer:

Irene sagde ...

Tak Helle! Og en rigtig glædelig jul til dig og din familie!

Kisser sagde ...

Glædelig jul til dig og familien.
Juleknus

Fru Kahr sagde ...

Glædelig jul til dig og din familie.

Gitte sagde ...

Kære Helle,

tak og i lige måde.
Du og dine ønskes en rigtig glædelig jul.

PS: Jeg satte 2 poser tøj af hos Willy d. 22. december ;-) Der var ikke nogen hjemme, men tøj tager jo ikke skade af frisk luft og frost.

Lavendel sagde ...

Rigtig god jul ønsker Lavendel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails