26 marts 2011

Dagen der på !

Ja så er det dagen hvor jeg bliver nød til at tage den med ro, men det er jeg jo altid klar over når jeg har været ude på sådan en tur. Ryggen fortæller lige at det den vil have en slappe dag, så der er ikke andet at gøre end bare sætte sig tilbage med strikketøjet  og benene op. Men det gør nu overhovedet ikke noget for så kan man rigtig sidde og nyde alle de indtryk man har fået med sig hjem fra Håndarbejdsmessen i Middelfart.

Jeg fik hilst på nogle rigtig skønne mennesker, hos Garniture stødte jeg på Annette og Anita fra Strikkesøstrene, det var så hyggeligt at hilse på jer og ikke mindst på Yt som jo altid står med et smil på munden og et glimt i øjet.

Om der var mange mennesker hos Garniture kan jo ses her på dette billed.

008

Her får I så lige en glimt at Yt med hendes flotte poncho.

007

Anne fik jeg også hilst på men huskede desværre ikke at få noget foto fra Sy og rens, det må jeg jo huske næste år.

Men alt i alt en rigtig skøn dag sammen med alle fra Tørring strikkecafe og Rask Mølle, samtidig fik jeg også hilst på min veninde fra Kokkedal.

Jeg fik ikke købt så meget, men jeg fik meldt mig til Knitalot da jeg vil prøve og se om jeg ikke kan få brugt lidt af mit garn fra lageret. Med Knitalot multiopskrifter skulle der jo være en change og de havde en kjole/tunika som jeg har forelsket lidt i.

Nu vil jeg sætte mig og lave lidt mere på min strikkeprøve, ja I læste rigtigt, det er desværre ikke så tit jeg laver sådan en selv om alle anbefaler det. De skriver det hos Knitalot så jeg må nok gøre det hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om at min kjole skal komme til at passe mig.

God lørdag til alle

16 kommentarer:

Tine sagde ...

Hold da op en dejlig tur du har haft!
Jeg krydser fingre for at jeg kommer afsted imorgen :-)
Ærgeligt at ryggen brokker sig!
Håber du snart er ok igen.

Irene sagde ...

Lyder til at have været en dejlig dag! Glæder mig til i morgen, hvor Tine og jeg skal afsted:-)

nynne sagde ...

Lyder til at du har haft en rigtig dejlig dag -
Nyd nu strikke dagen derpå i stolen og solen ? Her skinner den ikke helt så meget mere

Jannickes Hjemmekos sagde ...

Så kjekt det må være å dra på håndarbeidsmesse - jeg har aldri vært på en slik messe. Ønsker deg en fin lørdagskveld. Det er jo fotballkamp mellom Norge og Danmark i dag; må det beste laget vinne. Klem fra meg

mordorte sagde ...

Hej Helle.
Tak for sidst. Det var en hyggelig dag.Glæder mig til at se resultatet fra det første knitalot resultat. Vi ses torsdag. Pas nu godt på ryggen, så vi kan komme afsted på tur igen

fru westerskov sagde ...

Jeg kan slet ikke vente til det bliver min tur i morgen ;)

Annette sagde ...

Tak for snakken hos Yt og Garniture...jeg vil se om der kan kringles en fridag en tirsdag til at komme til Tørring i strikkecafe...
Pas nu godt på helbredet...
hø hø... strikkeprøver, ja de er gode at have, men ikke det man (læs:jeg) er så god til at huske, men ved KnitAlot en super ting...

Kludemutter sagde ...

Hej Helle ;)

Som atid skønt at møde dig ;)
Tak for hjælpen ;O

Knus Yt

Berit sagde ...

Håber snart helbredet bliver bedre. Men en tur på messe kan altid hjælpe lidt på humøret. Så er det godt, at du kan tage en slap-af-dag dagen derpå.

Og sikke en sød kanin, du har syet. Det er nogle gode bøger med mange sjove og fine ting. Har luret lidt på selv at sy bøjlepunge, men er ikke nået så vidt endnu.

Lea sagde ...

Lyder som en dejlig tur med strikke veninder. Håber ryggen snart bliver god igen.

Strikkefuglen sagde ...

Hej Helle
Jeg ville så gerne have hilst på dig, men det lykkedes ikke.
Pas nu godt på ryggen, jeg have ømme fødder ;-)
God søndag

Zette sagde ...

Jeg tror aldrig, at jeg har oplevet så velbesøgt en messe. Selv den årlige håndarbejdsmesse i Viborg er ikke så besøgt.
Uh, og så alt det lækre garn...
God bedring med ryggen.

Quiltepigen sagde ...

Det blyder som om I har haft en god messedag,jeg kommer desværre ikke derover,er for langt.

Benthe sagde ...

God du have en god dag,ville så gerne have været med,men bentøjet ville ikke.

Har lige selv lige meldt mig til Knitalot også,så der skal studeres senere.

Gitte sagde ...

Uha - jeg får en smule abstinenser når jeg ser billederne ;-) Men kommer ikke afsted.
Har behov for at hente lidt energi derhjemme for tiden.

Anonym sagde ...

Hyggeligt at hilse på dig Helle..jeg er spændt på at se din kjole, jeg er sikker på, at det virker det de laver hos Knitalot :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails