24 marts 2011

Klar til messen

Så har manden lige gjort bilen klar til messe-tur i morgen, den er støvsuget og nåede også lige at blive vasket bagefter. Så tøser, vi bliver standsmæssigt kørendeSmiley

001

Uha jeg glæder mig, var ellers ved at være noget bekymret for at jeg ikke måtte tage afsted. Jeg var inde ved lægen i dag for at få taget en ny blodprøve efter at jeg er holdt med det sidste pennecilin og det viser sig så at mine tal slet ikke var faldet. Trist smiley

Så jeg skal ud og have taget røntgenbilleder af lungerne, men fik lov til at tage på messe da jeg ikke har feber og jeg kan jo bare sætte mig og hvile lidt ind i mellem. Mandag skal jeg så ud og have tage de billeder ude på Horsens Sygehus.

Jeg har da også været igang med at sy en kanin efter Anne-Pia Godske Rasmussens bog

“Liv i kludene”

005

Nu skal jeg så til at have syet noget tøj til den, men uha det  er noget små noget at sy. Men man siger jo at øvelse gør mester !

9 kommentarer:

nynne sagde ...

Det er bare nogle fantastiske fine ting der er i de bøger - og hvor er det en sød Hare du har fået lavet.
Rigtig god Messe-udflugt i morgen

Merete sagde ...

God fornøjelse med messen. Det er godt nok nogen søde ting du har fået lavet ved din symaskine.

Helle Mikkelsen sagde ...

Det da træls med de tal der ikke går ned :-/

Skøn kanin du har syet og ja det må være noget småt at sy tøj til ;o)

Jeg skal også på messe i morgen, måske ses vi ;o)

May Anna sagde ...

Hej Helle
Hvor er den kanin altså nuttet, og når den får tøj bliver den så sød- så sød.
God tur til messen i morgen

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er det en sød kanin, glæder mig til at se den med det nye tøj.
Øv hvor er det bare træls at tallene ikke falder.
I bliver så fint kørende, det er også i morgen at jeg kommer derover og jeg glæder mig, det kan være at vi løber på hinanden ;-)

Lykke sagde ...

Jeg skal også afsted til messen, men først lørdag, så jeg kan nå at høre om der er noget jeg ikke må gå glip af ;-) God tur!

Min hverdag som pensionist sagde ...

Rigtig god fornøjelse på messen.
Superfin hare du der har syet....glæder mig til at se den påklædt;O)
Kh. Majbrit:)

Quiltepigen sagde ...

Det er en sød kanin.
Rigtig god messetur.

Fru Knudsen sagde ...

Ja i bliver da standsmæssig kørende. Håber i får en fin tur. God bedring, håber du er fit for til at tage med på torsdag.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails