13 november 2013

Så blev de brugt !

Som jeg har skrevet før skal vi have julebazar i vores lokale dagcenter !

Til den lejlighed har jeg syet nogle tasker ud af nogle gamle broderier, der har ligge godt gemt i en del år. Jeg har ikke prøvet at sy tasker før og havde heller ikke noget mønster, så jeg forsøgte mig bare frem. Først måtte jeg ind og kigge i deres stofkasse, hvor er er mange gamle rester. Jeg har set flere steder hvor man klipper i de gamle broderier, det kan jeg altså ikke få mig selv til, så på mine tasker er broderierne syes hele på. 


Alle taskerne er foret, så der er ingen grimme syninger at se :-)


Nettet blev med kort hank da det blev lidt større end jeg lige havde regnet med, det var det første jeg lavede. Det var bare så rart at få gang i maskinerne, men det er svært at nå alt det man gerne vil lave.

 Taskerne blev afleveret i mandags og de var tilfredse med dem, så det var skønt.


6 kommentarer:

mordorte sagde ...

Flotte tasker. Du har da travlt. Bliver der stadig strikket? Har du set at strikke designeren Ruth Sørensen kommer til Juelsminde og holder foredrag om 14 dag. Der er åben for alle hvis du skulle få lyst

Merete sagde ...

Hvor er dine tasker flotte. Jeg synes det er så flot når de gamle broderier bliver brugt

Fru Knudsen sagde ...

Kan godt forstå de blev vel modtaget

Den gamle krage sagde ...

Fine tasker!
Jeg har også nogle broderier liggende, fra et loppemarked, som jeg har svært ved at få 'sakset'....

Helvigs strikkehjørne sagde ...

God måde at få brugt broderier på og de er da bare så flotte dem du har lavet :-))

Lea sagde ...

De er da sjove.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails